Kérdése van? Hívjon minket! +36301821222

HONDA BF20 DK2 SRU csónakmotor
HONDA BF20 DK2 SRU csónakmotor
Listaár: 1 612 392 Ft 
Kedvezményes ár: 1 499 990 Ft

HONDA BF20 DK2 SRU csónakmotor

HONDA BF20 DK2 SRU csónakmotor
HONDA BF20 DK2 SRU csónakmotor
HONDA BF20 DK2 SRU csónakmotor
HONDA BF20 DK2 SRU csónakmotor
HONDA BF20 DK2 SRU csónakmotor
HONDA BF20 DK2 SRU csónakmotor
HONDA BF20 DK2 SRU csónakmotor
7
Listaár: 1 612 392 Ft 
Kedvezményes ár: 1 499 990 Ft
Kezdete: 2025.07.15   A készlet erejéig!
Kedvezmény: 7
Megtakarítás 112 402 Ft
Részletek

A Honda BF20 DK2 széria csónakmotorjai ideálisak a kisebb és közepes méretű hajókhoz, legyen szó horgászatról, családi kirándulásokról vagy vízi sportokról. Ezek a motorok a Honda legendás 4 ütemű technológiájával készülnek, amely kiváló üzemanyag-hatékonyságot, csendes működést és hosszú élettartamot biztosít.

A modellkódok (pl. LHGU, SRTU) a motor specifikus jellemzőire utalnak, lehetővé téve a felhasználó számára, hogy az igényeinek leginkább megfelelő változatot válassza.

 

Közös Jellemzők (Honda BF20 DK2 széria):

 

  • Teljesítmény: 20 lóerő (LE) / 14.7 kW

  • Motortípus: 4-ütemű, 2 hengeres OHC

  • Hengerűrtartalom: 350 cm³

  • Üzemanyag-ellátás: 1 karburátor gyorsítószivattyúval (PGM-IG – Programozott Elektronikus Gyújtás a könnyebb indításért és jobb gyorsulásért)

  • Hűtés: Vízhűtés (termosztáttal)

  • Kipufogórendszer: Propelleragyban elvezetett, csendes működés

  • Váltóáttétel: 2.08:1

  • Biztonsági funkciók: Olajnyomás-jelző lámpa, túlmelegedés és túlpörgetés figyelő rendszerek, vészleállító kapcsoló.

  • Környezetbarát működés: Megfelel a szigorú európai emissziós előírásoknak (U – Europe-specifikáció).

  • Könnyű indítás: Automatikus dekompressziós rendszer a könnyebb indítás érdekében.

  • Töltőtekercs: A legtöbb elektromos indítású modellnél 12A-es töltőtekercs biztosítja az akkumulátor töltését és a fedélzeti elektronika energiaellátását. Kézi indítású modelleknél ez általában 6A.


 

Modell Specifikációk (BF20 DK2):

 

A modellnevek végén található betűkombinációk magyarázata:

  • S / L / X: A triebes (hajtómű) hossza.

    • S (Short): Rövid triebes, kb. 433 mm (17 hüvelyk) tükörmagassághoz.

    • L (Long): Hosszú triebes, kb. 563 mm (20 hüvelyk) tükörmagassághoz.

    • X (Extra Long): Extra hosszú triebes, kb. 635 mm (25 hüvelyk) tükörmagassághoz (nem minden BF20 modellnél elérhető).

  • H / R: Vezérlés típusa.

    • H (Tiller Handle): Kézikaros vezérlés. Közvetlen, intuitív irányítás, gyakran beépített figyelmeztető LED-kijelzővel.

    • R (Remote Control): Távirányítós vezérlés. A motor a hajó konzoljáról, távolról vezérelhető, ideális kormányállással rendelkező hajókhoz.

  • U / E: Indítás típusa.

    • U: Kézi indítás (berántós).

    • E: Elektromos indítás (kulccsal). (A Honda egyes jelöléseiben az "E" helyett néha az "U" jelzi az elektromos indítást, de a specifikációknál ez egyértelmű.)

  • G / T: Kiemelés / Döntés funkció.

    • G (Gas Assist Tilt): Gázrásegítéses döntés. Megkönnyíti a motor kézi felbillentését a vízből.

    • T (Power Trim & Tilt): Elektromos trim és tilt. Lehetővé teszi a motor dőlésszögének pontos és kényelmes beállítását menet közben, valamint a motor teljes kiemelését elektromos motor segítségével.

 

Részletes összehasonlítás:

 

  1. HONDA BF20 DK2 LHGU

    • Triebes hossz: Hosszú (L)

    • Vezérlés: Kézikaros (H)

    • Indítás: Elektromos (U – azaz Electric Start)

    • Kiemelés/Döntés: Gázrásegítéses döntés (G)

    • Jellemzők: Ideális olyan hajókhoz, ahol a pilóta közvetlenül a motor mellett ül, és a kézi vezérlést preferálja, de az elektromos indítás és a gázrásegítéses döntés kényelmével.

  2. HONDA BF20 DK2 LHSU

    • Triebes hossz: Hosszú (L)

    • Vezérlés: Kézikaros (H)

    • Indítás: Elektromos (S – ez itt a startra utalhat, az "U" a Europe-specifikáció, de gyakran jelölik "E"-vel az elektromos indítást, a Honda katalógusokban a "S" jelölés az elektromos indítást takarja ennél a modellnél.)

    • Kiemelés/Döntés: Kézi (U – általában a "U" nem utal a kiemelés módjára, de itt a "S" jelöli az elektromos indítást, és a kiemelés kézi marad, az "U" a Europe specifikációt jelenti a végén)

    • Jellemzők: Hasonló az LHGU-hoz, de a kiemelés kézi, tehát a motor kézi erővel billenthető fel a vízből.

  3. HONDA BF20 DK2 LHU

    • Triebes hossz: Hosszú (L)

    • Vezérlés: Kézikaros (H)

    • Indítás: Kézi (U – Berántós indítás. Bár van "U" a végén, ami jelzi az Európai specifikációt, ennél a modellnél az első "U" az indításra vonatkozik.)

    • Kiemelés/Döntés: Kézi

    • Jellemzők: A legegyszerűbb, legkönnyebb és legolcsóbb változat a hosszú triebes kézi karos opciók közül. Kézi indítással és kézi kiemeléssel.

  4. HONDA BF20 DK2 LRTU

    • Triebes hossz: Hosszú (L)

    • Vezérlés: Távirányítós (R)

    • Indítás: Elektromos (U – azaz Electric Start)

    • Kiemelés/Döntés: Elektromos Trim és Tilt (T)

    • Jellemzők: A legkényelmesebb és legfelszereltebb hosszú triebes változat. Távirányítással és elektromos trim/tilt funkcióval, ami ideális a nagyobb, kormányállással rendelkező hajókhoz.

  5. HONDA BF20 DK2 SHGU

    • Triebes hossz: Rövid (S)

    • Vezérlés: Kézikaros (H)

    • Indítás: Elektromos (U – azaz Electric Start)

    • Kiemelés/Döntés: Gázrásegítéses döntés (G)

    • Jellemzők: A rövid triebes verzió a kézikaros vezérlést és az elektromos indítást, valamint a gázrásegítéses döntés kényelmét kínálja. Ideális kisebb, alacsonyabb fartükrű csónakokhoz.

  6. HONDA BF20 DK2 SHSU

    • Triebes hossz: Rövid (S)

    • Vezérlés: Kézikaros (H)

    • Indítás: Elektromos (S – ez itt a startra utalhat, az "U" a Europe-specifikáció, de gyakran jelölik "E"-vel az elektromos indítást, a Honda katalógusokban a "S" jelölés az elektromos indítást takarja ennél a modellnél.)

    • Kiemelés/Döntés: Kézi (U – általában a "U" nem utal a kiemelés módjára, de itt a "S" jelöli az elektromos indítást, és a kiemelés kézi marad, az "U" a Europe specifikációt jelenti a végén)

    • Jellemzők: Hasonló az SHGU-hoz, de a kiemelés kézi. Könnyebb és költséghatékonyabb, ha a gázrásegítéses döntés nem elsődleges szempont.

  7. HONDA BF20 DK2 SHU

    • Triebes hossz: Rövid (S)

    • Vezérlés: Kézikaros (H)

    • Indítás: Kézi (U – Berántós indítás. Bár van "U" a végén, ami jelzi az Európai specifikációt, ennél a modellnél az első "U" az indításra vonatkozik.)

    • Kiemelés/Döntés: Kézi

    • Jellemzők: A legegyszerűbb, legkönnyebb és legolcsóbb változat a rövid triebes kézi karos opciók közül. Kézi indítással és kézi kiemeléssel.

  8. HONDA BF20 DK2 SRTU

    • Triebes hossz: Rövid (S)

    • Vezérlés: Távirányítós (R)

    • Indítás: Elektromos (U – azaz Electric Start)

    • Kiemelés/Döntés: Elektromos Trim és Tilt (T)

    • Jellemzők: A legkényelmesebb és legfelszereltebb rövid triebes változat. Távirányítással és elektromos trim/tilt funkcióval, ami ideális a kormányállással rendelkező kisebb hajókhoz.

  9. HONDA BF20 DK2 SRU

    • Triebes hossz: Rövid (S)

    • Vezérlés: Távirányítós (R)

    • Indítás: Elektromos (U – azaz Electric Start)

    • Kiemelés/Döntés: Kézi (U – Kézi billentés, bár van "U" a végén, ami jelzi az Európai specifikációt. Az "R" jelzi a távirányítást, az "E" vagy "S" az elektromos indítást, és a kiemelés itt kézi marad.)

    • Jellemzők: Távirányítós, elektromos indítású, de kézi kiemelésű rövid triebes modell. Jó választás lehet, ha a távirányítás és az elektromos indítás fontos, de az elektromos trim/tilt nem feltétlenül szükséges, így költséghatékonyabb marad.


 

Összegzés és Választási Segédlet:

 

  • Vezérlés (H vs. R):

    • Válasszon H (kézikaros) vezérlést, ha a pilóta közvetlenül a motor mellett ül, és a közvetlen, mechanikus vezérlést preferálja. Ez a leggyakoribb kisebb, nyitott horgászcsónakokon, vagy gumicsónakokon.

    • Válasszon R (távirányítós) vezérlést, ha a hajó kormányállással rendelkezik, és onnan szeretné irányítani a motort a kényelem és a precízió érdekében.

  • Triebes hossz (S vs. L):

    • Válasszon S (rövid) triebest, ha a hajója fartükrének magassága szabványos, alacsonyabb (kb. 43 cm).

    • Válasszon L (hosszú) triebest, ha a hajója fartükrének magassága nagyobb, általában 50-56 cm körüli. A megfelelő triebes hossz elengedhetetlen az optimális teljesítményhez és a hajó stabilitásához.

  • Indítás (Kézi vs. Elektromos):

    • Kézi indítás a legmegbízhatóbb és legkönnyebb opció, de fizikai erőt igényel.

    • Elektromos indítás sokkal kényelmesebb, különösen hideg időben vagy többszöri indítás esetén. Akkumulátort igényel.

  • Kiemelés/Döntés (Kézi / Gázrásegítéses / Elektromos Trim & Tilt):

    • Kézi kiemelés a legáltalánosabb és legköltséghatékonyabb, de erőfeszítést igényel.

    • Gázrásegítéses döntés (G) megkönnyíti a kézi felbillentést egy gázrugó segítségével.

    • Elektromos Trim és Tilt (T) a legkényelmesebb és legpraktikusabb, mivel menet közben is finoman állítható a motor dőlésszöge az optimális teljesítmény érdekében, és egy gombnyomással kiemelhető a vízből.

 

 

A Honda BF20 motorok mindegyike kiváló minőséget, megbízhatóságot és üzemanyag-hatékonyságot nyújt, a kulcs az Ön egyéni igényeinek és hajója specifikációinak megfelelő modell kiválasztása.

Adatok
Gyártó
HONDA
Garancia
5 Év
Teljesítmény
20LE
Kormányzás
TÁVITÁNYÍTÓS
Trib
RÖVID
Trim
Kézi
Üzemanyag tank
12,5L
Propeller
Aluminimum
Töltés kivezetés
VAN
Cikkszám
BF20_DK2_SRU
Ezt is ajánljuk hozzá